Enviaments

Pots recollir sense cap cost d’enviament els teus llibres a les oficines de l’Editorial Moll al c/Julià Àlvarez 11 baixos 07004 (Palma, Illes Balears).

La tarifa aplicable d'entrega a domicili es calcula automàticament en el procés de compra segons la modalitat de tramesa i d’acord amb el lloc d’entrega i el pes.

Bàsicament hi ha tres opcions:

  1. Correu ordinari
  2. Correu en la modalitat de paquet blau, que inclou l'entrega a domicili, en els enviaments a Espanya i Andorra
  3. i en la modalitat de paquet postal internacional certificat a la resta del món.

Devolucions

L’EMPRESA garanteix al Client la possibilitat d’anul·lar la seva comanda en qualsevol moment i sense cap cost sempre que l’anul·lació es comuniqui abans que la comanda hagi estat posat a disposició de l’transportista per al seu enviament. En cas contrari haurà d’esperar a rebre la comanda per tramitar la seva devolució.

El Client disposarà d’un termini de 14 dies naturals des de la recepció de el bé o des de la formalització de la compra si fos d’un servei per resoldre el contracte, inclosos ebooks sempre que no hagin estat descarregats ni llegits en línia. El Client comunicarà a L’EMPRESA dins el termini estipulat i per qualsevol mitjà admès en dret, el seu desig d’exercitar el dret de resolució de el contracte.

La comanda retornada haurà de ser lliurat juntament amb l’albarà de lliurament i, si escau la factura emesa per L’EMPRESA, i serà el Client qui pagarà les despeses de devolució. El Client podrà retornar qualsevol article que hagi comprat a L’EMPRESA sempre que els productes conservin el seu precinte o embalatge original i els manuals, accessoris o regals promocionals inclosos, si s’escau, en cas contrari el bé patirà una depreciació. El Client només serà responsable de la disminució de valor dels béns resultant d’una manipulació dels mateixos diferent de la necessària per a establir la seva naturalesa, les seves característiques o el funcionament.

Si un producte diferent al sol·licitat pel client fora lliurat per error de L’EMPRESA, se li lliurarà el producte correcte, recollint el primer, sense cap càrrec addicional per al Client.

Si un producte ha arribat a el client trencat, danyat o en males condicions, L’EMPRESA es farà càrrec de recollir-lo en el seu domicili, substituint-lo per un altre en bon estat, sense càrrecs addicionals.

Per a qualsevol reclamació o consulta pot posar-se en contacte amb L’EMPRESA mitjançant l’Apartat d’Atenció al Client d’aquest web.

El Client podrà realitzar la devolució del producte a les oficines de la Nova Editorial Moll, SL, del carrer Julilà Álvarez 11 baixos, 07004 Palma (Mallorca, Illes Balears).

Per a productes comprats a altres venedors el client pot contactar amb nosaltres gratuïtament al nostre servei d’atenció a client i l’informarem els passos a seguir.

Anul·lacions

Acceptem les anul·lacions de qualsevol comanda sempre que no haguem procedit a l'enviament d'aquest. En aquest cas, hauràs d'esperar a rebre-ho i procedir a la seva devolució, sempre que compleixi els requisits anteriorment explicades. Per anul·lar la teva comanda dirigeix-te a la secció Les meves comandes de l'àrea d'usuari de la pàgina.

Si ets un usuari registrat identifica't; si no, introdueix el codi de la comanda que vulguis anul·lar i la teva adreça de correu electrònic.

Arribaràs a una pàgina on podràs visualitzar i anul·lar la comanda que vulguis.

Recorda que anul·les la totalitat de la comanda, per això si el que vols és anul·lar algun dels llibres de la teva comanda posa't en contacte amb el nostre servei d'atenció al client.